+ 421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -10

Čo je EDIFACT a ako vyzerá objednávka EDIFACT?

Obchodné procesy podporované EDI a správy EANCOM®

EDI sa široko používa k sprostredkovaniu tovaru, čo zahŕňa všetko, čo súvisí s procesmi objednávania, dodávania a fakturáciou s využitím nasledujúcich správ EDI:

  • Objednávky (ORDERS)
  • Dodacie listy (DESADV)
  • Príjemky (RECADV)
  • Faktúry (INVOIC)

K základným procesom (riadenie predaja, riadenie zásob, platobné príkazy, atď.) môžete pridať nižšie uvedené správy, ktoré vám umožnia posunúť automatizáciu vo vašej spoločnosti na ďalšiu úroveň:

  • Odpoveď na objednávku (ORDRSP)
  • Zmena objednávky (ORDCHG)
  • Prehľad zásob (INVRPT)
  • Prehľad o predaji (SLSRPT)
  • Oznámenie o vrátení tovaru – vratka / reklamácia (RETANN)
  • Katalóg tovaru a cien (PRICAT)
  • Obchodná námietka (COMDIS)
  • Hromadný platobný príkaz (PAYMUL)
  • Hromadné kreditné avízo (CREMUL)
  • Hlásenie o chybových stavoch a kontrolné správy (APERAK, CONTRL)
  • Atď.
Aktivujte si prosím súbory cookie v nastaveniach Vašeho prehliadača pre prezeranie webovej stránky v plnom rozsahu.
V súčasnosti používate staršiu verziu prehliadača, ktorá môže spôsobovať chyby v zabezpečení a znižovať užívateľský komfort.
learn how to easily update your browser.