+ 421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -10

EDI integrácia

Ušetrite náklady vďaka automatizácii obchodných procesov

Začnite využívať výhody distribúcie produktov a služieb podporovaných elektronickou výmenou obchodných dokumentov. Maximalizujte efektivitu svojho dodávateľského reťazca prostredníctvom automatizácie a integrácie. Či už ide o proces objednávania, fakturácie (e-fakturácia), alebo riadenie skladov, automatizované procesy vám pomôžu ušetriť peniaze a ďalšie zdroje na každom kroku, a to vďaka:

  • Výrazne menším nárokom na spracovanie dokumentov
  • Využitiu presných a aktuálnych dát
  • Podstatne lepšej spolupráci s obchodnými partnermi
  • Bezproblémovým napojením poskytovateľov logistických služieb a ďalších partnerov

EDITEL ponúka širokú škálu EDI riešení, ktoré vám umožnia plne pokryť všetky vaše B2B procesy. Všetky nami ponúkané riešenia sú na mieru prispôsobené požiadavkám klientov. Podľa vašich potrieb vám môžeme poskytnúť integrované riešenia využívané formou služby alebo ako inhouse riešenie.

Získané výhody

  • Efektívnejšie a úspornejšie obchodné procesy
  • Maximálna flexibilita
  • Možnosť voľby medzi outsourcingom alebo inhouse riešením
  • Komunikácia pomocou platformy eXite®
  • E-fakturácia
  • Elektronická archivácia v súlade s právnymi požiadavkami
  • Business monitoring a reporting
  • Workflow management
  • Platformová nezávislosť
  • Podpora v režime 24/7

EDITEL vám ponúka nasledujúce služby:

  • Komplexnú podporu a analýzu vašich procesov pred zahájením projektu
  • Implementáciu a realizáciu projektu
  • Komplexnú správu procesu napájania obchodných partnerov
  • Spoľahlivú podporu vášho EDI systému po zavedení
Aktivujte si prosím súbory cookie v nastaveniach Vašeho prehliadača pre prezeranie webovej stránky v plnom rozsahu.
V súčasnosti používate staršiu verziu prehliadača, ktorá môže spôsobovať chyby v zabezpečení a znižovať užívateľský komfort.
learn how to easily update your browser.