Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -11

Webové EDI

Efektívne a lacné riešenie EDI

Webové EDI je ideálnou voľbou pre malé a stredne veľké spoločnosti, ktoré majú záujem o výmenu elektronických obchodných dokumentov prostredníctvom EDI.

Zriadenie webového EDI je veľmi jednoduché a nákladovo priaznivé. Aby ste ho mohli využívať, nie je potrebná žiadna zložitá implementácia, stačí mať len prístup k Internetu. Ihneď po zriadení vlastného užívateľského účtu budete tzv. „EDI-ready“, pripravení k výmene obchodných dokumentov s Vašimi obchodnými partnermi.

Štruktúrované dáta v EDI formáte sú prenášané pomocou B2B platformy eXite®, ktorá vďaka svojej vysokej dostupnosti zaisťuje spoľahlivý príjem a odosielanie obchodných dokumentov.

Webové EDI podporuje výmenu všetkých bežných typov EDI správ.

Získané výhody

  •  Nie je potrebná žiadna špeciálna implementácia
  • Veľmi rýchle zriadenie
  • Priaznivá cena
  • Užívateľsky prívetivé prostredie
  • Digitálny podpis faktúr zdarma
  • Verifikácia podpisu prijímaných správ a ich potvrdzovanie.

Službu ponúkame v dvoch variantoch

  • webEDI bez exportu/importu
    Umožňuje prezeranie, tlač, príjem a odosielanie správ v EDI. Dokumenty vytvárate pomocou vopred pripravených webových formulárov.
  • webEDI s exportom/importom
    Umožňuje export a import EDI správ v textovom alebo xml formáte z Vášho účtovného systému. Nie je potrebné manuálne vkladanie dát.

Tiež si môžete zvoliť doplnkové funkcie uľahčujúce prácu:

  • Upozornenie prostredníctvom e-mailu na nové prichádzajúce správy
  • Turn-around umožňuje „transformáciu“ došlej objednávky na dodací list alebo faktúru
  • Prelinkovanie (BMR) poskytuje prehľadné sledovanie celého obchodného prípadu
  • Archivácia predstavuje dlhodobé a bezpečné uloženie elektronických dokumentov
Web EDI SK
Údaje o organizáciách a produktoch si môžete uložiť do jednoducho editovateľných číselníkov. Uložené údaje Vám budú k dispozícií prostredníctvom funkcie našepkávača pri vytváraní dodacích listov, faktúr alebo iných dokumentov v EDI.
Neodoslané dokumenty si môžete uložiť do záložky Rozpracovaných správ. Tu je ich možné upravovať, prípadne odosielať neskôr. Bohaté editačné menu ponúka množstvo praktických funkcií.
Prehľadný formulár faktúry je navrhnutý tak, aby umožňoval jednoduchú prácu s dokumentom. Pri vyplňovaní údajov do formulára sú veľkým prínosom už spomínané číselníky, ktoré automaticky doplnia uložené údaje.

Registrácia do webového EDI

K registrácií do webového EDI stačí iba vyplniť registračný formulár na stránke http://registracia.webedi.sk a v pracovných dňoch môžete mať službu zriadenú v priebehu jedného dňa. V prípade nejasností prosím kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky na +421 233 272 210 alebo nám napíšte na obchod(at)editel.sk.