TECHNICKÁ PODPORA +421 232 272 255
EDI KONZULTÁCIE +421 232 272 210

Pohľad do zákulisia oddelenia realizácie EDI projektov

Osoba sa pozerá na schému projektu - ako v zákulisí oddelenia realizácie EDI projektov - Project Delivery

Nadšenie pre nové výzvy v oddelení realizácie projektov

Tak by som výstižne opísal svoj tím v oddelení realizácie projektov: sme rôznorodá skupina s vysokými sociálnymi zručnosťami, ktorá sa každý deň s nadšením púšťa do nových výziev v oblasti elektronickej výmeny dát (EDI). Naše úlohy sú rovnako rozmanité, ako je rozmanitý náš tím. Patria medzi ne nové EDI projekty, rovnako ako onboarding nových partnerov a vykonávanie syntaktických kontrol. Nahliadnite so mnou do zákulisia a preskúmajte, ako dávame ľuďom voľnosť pri definovaní cieľov.

V čo verím ako supervízor

Osobne je pre mňa veľmi dôležité, aby moji zamestnanci mali čo najväčšiu autonómiu. Verím, že si svoj čas zvládnu rozložiť tak, aby splnili svoje úlohy. Skúsenosti ukazujú, že to v praxi funguje veľmi dobre. Nefunguje to, pokiaľ nie sú definované žiadne ciele. Tie musia byť realistické a dosiahnuteľné. Okrem toho som vždy k dispozícii, aby som pomohol, ak moji kolegovia potrebujú pomoc.

Aké sú typické úlohy v našom oddelení

Stručne povedané: pokiaľ máte talent na technológie a radi komunikujete s ľuďmi, ste na správnom mieste pre prácu. Naše oddelenie sa stará o širokú škálu úloh. Jednou z opakujúcich sa úloh je onboarding nových EDI partnerov. Na tento účel digitalizujeme obchodné procesy medzi spoločnosťami, ktoré pôsobia v mnohých rôznych odvetviach. Príkladom je komunikácia medzi maloobchodníkmi a výrobcami alebo medzi reštauráciami, hotelovými reťazcami, cateringovými podnikmi a ich dodávateľmi. EDI je tiež veľa využívané v logistike a automobilovom priemysle. Dôležitým prvkom je tu dobrý prehľad o požiadavkách klientov, z ktorých niektoré sú technické. Vďaka našim skúsenostiam a odborným znalostiam sa dokážeme postarať o to, aby všetko prebehlo veľmi hladko ešte pred začatím projektu. Neobmedzujeme sa iba na asistenciu našim klientom počas „integračnej fázy“, ale tiež následne vykonávame kontrolu formátu a syntaxe dát, aby sme zaistili maximálnu kvalitu dát počas prebiehajúcej prevádzky.

Prečo je spolupráca s ostatnými oddeleniami taká dôležitá

Naši kolegovia v obchodnom oddelení sú skutoční profesionáli, pokiaľ ide o vynikajúci zákaznícky servis a komplexné vysvetlenie komplexnej oblasti elektronické výmeny dát komplexným spôsobom. Pri technickej realizácii vstupujeme do hry my a plníme sľuby obchodného tímu. Každý krok vždy koordinujeme s klientom. V tejto ranej fáze sú kľúčové štúdie uskutočniteľnosti a podrobné analýzy. Jedným z príkladov je, že sa pozrieme na technické opisy IT rozhrania na oboch stranách a analyzujeme technické požiadavky aj existujúcu infraštruktúru. Hneď ako je projekt dokončený, preberá ho tím podpory. Vďaka našej medzinárodnej prítomnosti sme tiež v neustálom kontakte s našimi kolegami v našich dcérskych spoločnostiach v susedných krajinách.

A je toho viac…

Bezproblémová komunikácia je pre nás na prvom mieste. Organizujeme pravidelné interné stretnutia, aby sme sa navzájom informovali o priebehu projektu a nevyriešených problémoch. Okrem toho úzko spolupracujeme s našimi klientmi. To sa deje v rôznych prostrediach: pri projektoch s malými a strednými podnikmi často rokujeme s externými poskytovateľmi IT služieb, ktorí sa spoliehajú na našu pomoc pri vykonávaní zmien v systémoch ERP, ako sú BMD, Microsoft Dynamics alebo SAGE. Pokiaľ sú klientmi veľké medzinárodné korporácie, môžeme tiež spolupracovať s konzultantmi SAP. Na strane klienta sú pre nás relevantné nasledujúce oddelenia: nákup, účtovníctvo a riadenie dodávateľského reťazca. Kľúčový je prerušovaný tok informácií medzi všetkými zúčastnenými stranami a vynikajúce komunikačné zručnosti.

Kedykoľvek sa zmení špecifikácia našich klientov, sme tu, aby sme vám pomohli

Potom, čo je projekt dodaný nami a prijatý klientom, EDI systémy následne poskytujú vysoko spoľahlivý výkon. Môže však byť potrebné upraviť alebo inovovať existujúce projekty. Keď napríklad predajca informuje svojich klientov, že zmení svoje technické špecifikácie, vstupujeme do hry aj my. Našou prioritou číslo jedna je, aby všetko prebiehalo vždy čo najhladšie. Ak máte akékoľvek otázky, môžete si byť istí, že nájdeme tú správnu osobu, ktorá vám pomôže.

Vážime si vašu spätnú väzbu!

Konštruktívna kritika je kľúčom k tomu, aby sme sa zlepšili v tom, čo robíme. To isté platí pre mňa ako vedúceho oddelenia poradenstva a dodávok projektov v spoločnosti EDITEL Austria a pre mojich zamestnancov. Spätná väzba od našich klientov je na nezaplatenie, pretože ako pochvala, tak návrhy na zlepšenie nás posúvajú dopredu. Naše široké pole pôsobnosti na to určite poskytuje širokú škálu príležitostí.

Moji kolegovia a ja vám radi zodpovieme všetky vaše otázky. Pre zaslanie dotazu prosím použite kontaktné pole vpravo…

Portrait Karl Cegner EDITEL Austria

Autor

Karl Cegner
vedúci oddelenia konzultácií a realizácie projektov v spoločnosti EDITEL Austria

 

Icon \'i\'

O spoločnosti EDITEL

EDITEL

EDITEL je medzinárodným popredným poskytovateľom služieb v oblasti elektronickej výmeny dokumentov EDI (z anglického originálu Electronic Data Interchange), ktorý sa špecializuje na optimalizáciu procesov dodávateľského reťazca. Spoločnosť poskytuje služby klientom v mnohých rôznych odvetviach.

Porträtfoto copyright Editel/Petra Spiola
Symbolfoto copyright iStockphoto, Bildnachweis NicoEINico

Aktivujte si prosím súbory cookie v nastaveniach Vašeho prehliadača pre prezeranie webovej stránky v plnom rozsahu.
V súčasnosti používate staršiu verziu prehliadača, ktorá môže spôsobovať chyby v zabezpečení a znižovať užívateľský komfort.
learn how to easily update your browser.