Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -10

Detail novinky

04.12.2019

Web / Cloud EDI

Viac klientov s menším úsilím

Pre menšie spoločnosti a začínajúce podniky, ktoré si chcú prostredníctvom EDI vymieňať dokumenty len s niekoľkými obchodnými partnermi, je webové EDI výbornou a finančne nenáročnou voľbou. Po určitej dobe sa samozrejme oplatí prehodnotiť, či je pôvodné riešenie stále výhodné. Vzrástol počet Vašich obchodných partnerov v EDI? Máte veľký počet transakcií, aj keď komunikujete len s niekoľkými obchodnými partnermi?

Stále častejšie sa objavujú špecifické požiadavky (napr. na dodávky do zahraničia alebo rozsiahle dodacie listy)? Vedúci oddelenia Consulting & Project Delivery v rakúskej centrále spoločnosti EDITEL, Karl Cegner, odporúča pri náraste obchodných transakcií „v každom prípade vykonať analýzu a zistiť, či by Vám integrované riešenie EDI nedokázalo uľahčiť prácu alebo napr. ušetriť zdroje.” Podľa pána Cegnera totiž, “môžu byť náklady na zamestnanca, ktorý vykonáva manuálne zadávanie dát, aj v prípade malého počtu obchodných partnerov výrazne vyššie než náklady pri prechode na integrované riešenie EDI”.

Ďalšiu veľkú výhodu podľa pána Cegnera predstavuje skutočnosť, že s integrovaným riešením už klienti nemusia používať rôzne druhy softwaru a on-line prístupov a môžu sa plne sústrediť na svoj hlavný predmet podnikania. “emil,“ výrobca liehovín so sídlom v Dolnom Rakúsku, sa chystá na prechod z webového na outsourcované riešenie EDI. Generálny riaditeľ firmy, Emil Stegmüller, vysvetľuje: “Dôvod bol prostý. Spočiatku sme boli s webovým riešením EDI veľmi spokojní a pravdepodobne by sme s ním boli spokojní aj naďalej.

V poslednej dobe sa nám však zvýšil počet objednávok čo pri ich zadávaní do webového EDI trvá príliš dlho. Vďaka novému riešeniu môžeme odosielať faktúry našim klientom jedným kliknutím myši. To nám umožňuje sústrediť sa viac na zákaznícky servis namiesto plytvania času na administratívne úkony. Bolo to čisto praktické rozhodnutie. Náklady sa nám vrátia pravdepodobne veľmi rýchlo.“

Výhody outsourcovaného riešenia EDI

  • Automatizácia kľúčových procesov
  • Príjem, odosielanie a transformácie dát prostredníctvom jediného komunikačného kanálu
  • Klienti sa môžu plne sústrediť na svoj hlavný predmet podnikania – o technické a zákonom dané procesy sa stará EDITEL
  • Jedno rozhranie pre import / export pre všetkých obchodných partnerov, bez ohľadu na formáty, ktoré používajú
  • Bez potreby manuálneho zadávania
  • Minimalizuje sa priestor pre vznik chýb - Možnosť elektronickej archivácie (zabezpečené proti neoprávnenej manipulácii)