Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -11

Detail novinky

25.02.2011

Takmer 90 % klientskych požiadaviek je vyriešené v deň prijatia

Pripravili sme prehľad časovej náročnosti pri riešení klientskych požiadaviek za posledné dva roky.

K tomu, aby sme mohli poskytovať kvalitnejšie a efektívnejšie služby našim zákazníkom, vzniklo v roku 2008 nové oddelenie Call centrum. Tiež sme implementovali nový systém na evidenciu a správu klientskych požiadaviek, ktorý nám napomáha k detailnejšiemu prehľadu všetkých klientskych prípadov. S pomocou týchto informácií teraz môžeme v rámci našej spoločnosti EDITEL SK s.r.o. efektívnejšie pracovať. Na základe toho sme schopní predložiť štatistiku úspešnosti tohto oddelenia za roky 2009 a 2010.

Vyriešené požiadavky20092010
V deň prijatia81,3 %88,1 %
2. deň5,1 %3,4 %
3. deň3,0 %2,0 %
4. deň2,4 %1,9 %
5. deň2,2 %1,2 %
6.deň1,7 %0,5 %

Uvedený časový údaj zahŕňa reakčnú dobu technika vrátane celkovej doby riešenia prípadu. Percentuálna hodnota potom vyjadruje pomer vyriešených požiadaviek za časové obdobie k všetkým vyriešeným požiadavkám. Vďaka implementácii nového systému a vytvoreniu skúseného teamu na našom Call centre sa nám podarilo znížiť časovú náročnosť riešenia požiadaviek v roku 2010 oproti roku 2009, čo znamená veľký progres a zlepšenie našich služieb.

Oddelenie Call centra je možné využiť každý pracovný deň vždy od 08:00 do 17:00 hodín na tel.: +421 232 272 255 alebo na e-mail. adrese: helpdesk(at)editel.sk