Používaním tejto stránky súhlasím s používaním súborov cookies. Pre viac informácií kliknite tu

Detail novinky

25.02.2011

Takmer 90 % klientskych požiadaviek je vyriešené v deň prijatia

Pripravili sme prehľad časovej náročnosti pri riešení klientskych požiadaviek za posledné dva roky.

K tomu, aby sme mohli poskytovať kvalitnejšie a efektívnejšie služby našim zákazníkom, vzniklo v roku 2008 nové oddelenie Call centrum. Tiež sme implementovali nový systém na evidenciu a správu klientskych požiadaviek, ktorý nám napomáha k detailnejšiemu prehľadu všetkých klientskych prípadov. S pomocou týchto informácií teraz môžeme v rámci našej spoločnosti EDITEL SK s.r.o. efektívnejšie pracovať. Na základe toho sme schopní predložiť štatistiku úspešnosti tohto oddelenia za roky 2009 a 2010.

Vyriešené požiadavky20092010
V deň prijatia81,3 %88,1 %
2. deň5,1 %3,4 %
3. deň3,0 %2,0 %
4. deň2,4 %1,9 %
5. deň2,2 %1,2 %
6.deň1,7 %0,5 %

Uvedený časový údaj zahŕňa reakčnú dobu technika vrátane celkovej doby riešenia prípadu. Percentuálna hodnota potom vyjadruje pomer vyriešených požiadaviek za časové obdobie k všetkým vyriešeným požiadavkám. Vďaka implementácii nového systému a vytvoreniu skúseného teamu na našom Call centre sa nám podarilo znížiť časovú náročnosť riešenia požiadaviek v roku 2010 oproti roku 2009, čo znamená veľký progres a zlepšenie našich služieb.

Oddelenie Call centra je možné využiť každý pracovný deň vždy od 08:00 do 17:00 hodín na tel.: +421 232 272 255 alebo na e-mail. adrese: helpdesk(at)editel.sk