Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+421 232 272 2
TECHNICKÁ PODPORA -55
EDI KONZULTÁCIE -11

Detail novinky

03.07.2019

backaldrin

backaldrin sa pripája k upstreamovému trendu

Backaldrin Team

backaldrin patrí medzi spoločnosti, ktoré v obchodných procesoch s rakúskym výrobcom potravín S. Spitz GmbH spoliehajú na upstreamové EDI.

O „upstreamovom EDI” hovoríme v prípade, že sa elektronická výmena dát (EDI) využíva na počiatku upstreamového procesu, pre zaistenie toku surovín a obalov. Jedná sa o celkový kolobeh od objednávok maloobchodu cez subdodávateľov až po spätné potvrdenie. Spoločnosť backaldrin, vynálezca pôvodného kornspitzu, je ďalším z významných subdodávateľov, ktorí sa v rámci spolupráce s výrobcom potravín a nápojov S. Spitz GmbH rozhodli spoľahnúť na využitie upstreamového EDI.

Obchodný riaditeľ spoločnosti backaldrin, Maximilian Heindl, vysvetľuje dôvody:

„Obchodná spolupráca medzi našimi spoločnosťami trvá už roky a vždy sme usilovali o čo najlepší rozvoj. Tento projekt vznikol pri hľadaní nových digitálnych možností, ktoré by sme mohli využívať v oblasti obstarávnia a logistiky.”

V praxi vyzerá celý proces nasledovne: po zaevidovaní objednávky (správa typu ORDER) obdrží S. Spitz GmbH spätnú väzbu vo forme potvrdenia objednávky (správa ORDRSP). Elektronické dodacie listy (DESADV) zabezpečujú, aby bol tovar, ktorým sú v prípade backaldrinu vysoko kvalitné suroviny pre pekárske výrobky, v priebehu doručovacieho procesu dohľadateľný, a aby všetko prebiehalo bez systémových nezrovnalostí. Výsledkom je výrazný nárast efektivity, lepšia kvalita dát a rýchlejšie spracovanie. Pán Heindl oceňuje spoluprácu na projekte so spoločnosťou EDITEL:

“Videli sme v nej kvalifikovaného a spoľahlivého partnera, ktorý je schopný rýchlo poskytnúť riešenie, ktoré sme práve potrebovali. Navyše sme získali cenné poznatky, o ktoré sa môžeme oprieť, keď sa na nás v budúcnosti obrátia klienti s ďalšími požiadavkami.”